BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

L I V E with no EXCUSES and L O V E with no REGRETS.

Dad's lil girl

My Photo
Kuala Lumpur, muslim, Malaysia
View my complete profile

Followers

Jul 21, 2012

artis yg manis bertudung :)

Alhamdulillah, sebelum  Ramadhan kita dapat tgk ramai artis2 wanita kita dah mengenakan hijab.
tapelah, tanak story panjang2..yg penting dorang ni pakai tudung atas diri sendiri and Allah S.W.T...dan bukan sebab org lain atau mencari publisiti.
so, nak share ngn uolls tgk je gambar2 wanita manis dibawah ni :)



 diana amir yg sentiasa manis dan bergaya mengenekan hijab :)

ni yang baru i tahu, Azizah Mahzan yg mane kite tau dia ni mmg seksi even berlakon mak orang.
bile dah berhijab, tengok betapa bersihnye muke die.
Alhamdulillah.

Natasha Hudson, sentiada cantik :)

Diana Amir, Nana (ex-arwah Faisal) and Irma Hasmi.


 Yatt :)



sebenarnye ramai je yg dha berhijab macam, Sharifah Sofea, Enott, Putri Farah dan ramai lagi.
nak upload semua nye gambar tak termampu plak.
nnti2 lah ye :)


0 comments: