BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

L I V E with no EXCUSES and L O V E with no REGRETS.

Dad's lil girl

My Photo
Kuala Lumpur, muslim, Malaysia
View my complete profile

Followers

Jul 25, 2012

begini caranya.

Begini Caranya -
Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Aku percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata
Tapi aku masih belum mengenal mu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta
Aku tahu di mana nak cari cinta mu
Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang
Yang ku tahu ku cuba terbaik untuk mu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan
Begini ...
Caranya bagi diriku
Tapi aku masih belum mengenal mu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta
Aku tahu di mana nak cari cinta mu
Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang
Yang ku tahu ku cuba terbaik untuk mu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan
Aku tahu di mana nak cari cinta mu
Di sini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang
Yang ku tahu ku cuba terbaik untuk mu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan
Begini ...
Caranya bagi diriku
 

Jul 22, 2012

suasana Tanah Suci.

Rindunye pada suasana di Tanah Suci. teringin jugak nak berpuase kat sana suatu ari nnti.mesti perasaan yg tak dapat digambarkan...alangkn tak puase kat sane pon dah seronok, inikan pula berpuasa. mestilah lagi BEST. rindu pada Madinah, Abah, Perkuburan Baqi', makan Rasul...Mekah, masjidil haram...rindu semuanya di sana..bilakah akan ke sana lagi?

Mekah suatu ketika dahulu

Mekah, sehingga kini :)



selamat berbuka.

 selamat berbuka buat semua yg berpuasa arini...hari ni hari ke2 berbuka di ofis. sedih :(
first Ramadhan berbuka nasi lemak,kurma & air laici yg ofis bagi. even ciput tp alhamdulillah, at least de gak org nak bg kan.
nk g bazar mmg tade la kat kawasan sini :(
hari ni, roti canai. syukur jugak la...naseb de beli "back-up". hehehhe
rindu nye nak berbuka di rumah, bersama mak n adik beradik yg lain.
rindu nak g bazar ngn anak sedare...hmmm Dian puase ke tidak tahun ni?
thn lepas 100% off. hahaha...rindu rindu rindu...
ape2 pon ttp syukur sbb masih diberi peluang menjalani ibadah puasa tahun ni. tahun depan tatau de lagi ke tak.

RAMADHAN KAREEM

entry untk hari ke2 berpuasa.
i nak share ngn korang ...same2 kite amalkannye...
:)







Jul 21, 2012

artis yg manis bertudung :)

Alhamdulillah, sebelum  Ramadhan kita dapat tgk ramai artis2 wanita kita dah mengenakan hijab.
tapelah, tanak story panjang2..yg penting dorang ni pakai tudung atas diri sendiri and Allah S.W.T...dan bukan sebab org lain atau mencari publisiti.
so, nak share ngn uolls tgk je gambar2 wanita manis dibawah ni :)



 diana amir yg sentiasa manis dan bergaya mengenekan hijab :)

ni yang baru i tahu, Azizah Mahzan yg mane kite tau dia ni mmg seksi even berlakon mak orang.
bile dah berhijab, tengok betapa bersihnye muke die.
Alhamdulillah.

Natasha Hudson, sentiada cantik :)

Diana Amir, Nana (ex-arwah Faisal) and Irma Hasmi.


 Yatt :)



sebenarnye ramai je yg dha berhijab macam, Sharifah Sofea, Enott, Putri Farah dan ramai lagi.
nak upload semua nye gambar tak termampu plak.
nnti2 lah ye :)


Salam 1 Ramadhan

Assalamualaikum ppl.entry ptg ni just nk ucap, Selamat Menunaikan Ibadah Puasa buat semua muslim di dunia.di bulan yg mulia ni sama2lah kita mengeratkan siraturahim dan bermaafan sesama kita. marilah kita lupakan segala sengketa lama (macam lagu...tapi tatau lagu ape). Kepada yg berpuasa, selamat berbuka. makan tu jgn terlalu mengikut nafsu.berbukalah sekadarnya. (jeles sebenarnye sbb kene buka kat ws) oh x baik kite jeles meles sesama kite kan...?!
ngegegegee....


nah untuk korang:


jom kite ikut yg bawah ni agar ibadah kite sempurna :)







Jul 13, 2012

boring day...

hello uolls. salam Jumaat buat semua.
well, me back to work after one day off duty...opss...ngeggee
seriusly tires n badan sgt x sehat.
omaigod...im so sleepy taw.
nk titow je rase nye ni pon...bape kali nak nguap nih!?
counting hours to back home...
i need my bed..my sleep....

Jul 7, 2012

The Amazing Spider-Man 4.

VENUE : PARADIGM MALL
TIME : 20:00PM
DATE : 06/07/2012




semalam i n kawan2 g Paradigm Mall kt KJ. i habes duty at 530pm pastu tgg abie fetch. demm jalam jammed gile....FRIDAY sickness.. nak marah2 dah time tuh,dengan abie lmbt smpai...aduh..mmg menduga sungguh la..sampai sane, jenuh pulak nak cari GSC katne...punye le penat berlari..pheww...
finally i sampai gak even lambat 10minit. but luckly, muvie x start lagi.


muvie yg ok la..best jugak. ade jalan cerite. and the best is HERO n HEROIN die cute sangat.korg mmg kene tgk cite ni...in 3D...pretty ohsem :)


"emma stone and andrew garfield".





Ohh...Duta REVLON rupenye. patutlah i pon comel cam die...(hahah tade kene mengene pon) ok Emma, we are using the same product. thumbs up for REVLON :)

SABAR itu INDAH...

assalamualaikum uolls...
hello Saturday....moi working on Saturday morning, damn boring!

today, is all about SABAR.
Terkadang..
Saat kemarahan menjelma,
Kita terlupa pada satu erti SABAR...









"Wahai orang yang beriman! Bersabarlah kamu (menghadapi segala kesukaran dalam mengerjakan perkara-perkara yang berkebajikan), dan kuatkanlah kesabaran kamu (lebih daripada kesabaran musuh, di medan perjuangan), dan bersedialah (dengan kekuatan pertahanan di daerah-daerah sempadan) serta bertakwalah kamu kepada Allah, supaya kamu berjaya (mencapai kemenangan)."- Surah Ali-Imran:200