BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

L I V E with no EXCUSES and L O V E with no REGRETS.

Dad's lil girl

My Photo
Kuala Lumpur, muslim, Malaysia
View my complete profile

Followers

Mar 7, 2010

manusia yg tak punye akal...

Lately nih selalu sgt dengar cite pasal kes orang buang bayi...ade yg lagi menyentuh hati bile ade jugak bby yg di bakar. mmg tade hati perut langsung. kalo dah tamo bertanggungjawab ngn ape dah jadi, kenape buat?? pstu bile dah terJADI atas kesalahan sendiri bby yg tatau ape2 tu jadi mangsa kekejaman mereka. Sampai hati.

just now, im watching buletin utama, ade lagi kes orang buang bby. kalo letak kat tempat yg elok n biarkan die hidup tape la jugak..ni tak..dah la bunuh, pastu buang plak kat longkang. ade ke patot. kalo jumpe sape punye keje tuh mmg patot kite bagi die hukuman yg lebih teruk dari ape yg die buat kat bby tuh. biar die rase..!!

kalo tanak bby tu pon, bgla kat sape2 yg nak..yg lebih sayangkan bby tuh. or else, hanta la ke rumah kebajikan ke ape yang patot. 


tak habes ngn cite buang bby, ade lagi yg paling teruk. Kes dera budak sampai maut/mati. yg tragis nye sampai pecah2 organ dalaman tuh. aduhai...manusia manusia..kenapelah kejam sangat.


1. adik Syafia Humairah ( 3 tahun ):

Memang kejam.. Cukup sadis.. Kita malah tidak dapat membayangkan bila seorang kanak-kanak perempuan yang baru berusia tiga tahun Syafia Humairah Sahari mati akibat didera dengan begitu dahsyat oleh teman lelaki ibunya. Ditendang macam bola. Dipijak-pijak kepalanya.



2. adik K. Haresvarren ( 18 bulan ) bby ni meninggal dunia dipercayai akibat dipijak oleh seorang kelindan lori iaitu juga merupakan suami kepada penjaganya. sangat memilukan. terdapat kesan kuku kat dalam kemaluan  bby nih. so, fikirkan lah ape yg dah jadi. 

 
mmg sedih. & pilu betol tgk gambar nih.


kalau betol budak2 dua orang ni ade salah, takkan sampai macam ni balasannye. sedih & menyayat hati :( 

0 comments: