BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

L I V E with no EXCUSES and L O V E with no REGRETS.

Dad's lil girl

My Photo
Kuala Lumpur, muslim, Malaysia
View my complete profile

Followers

Mar 30, 2010

i know who am i...

hello...
i know who i am...
mmg i tade budi bahasa...mmg rude...mmg i perasan cantek...mmg i TERUK....mmg i muslimah yang paling teruk kat muka bumi nih tapi sekurang2nya i tak menagih simpati dari orang dan i jadi diri i yang sebenar..
kalau dah bukan rezeki utk i kawen sampai umo 30thn pon, i redha.
itu mmg da takdir...but at least im not that desperate.
mmg memaafkan orang itu mulia, dan secara jujur im not that mulia..
faham isi hati : kalo faham kenape msh nk ggu i???
nak tau cerita sebenar? hello this is not PUBLIC..this is my blog..my own life...this is the best place for me to let all out. tak semua orang sama lah...maybe orang lain boleh share but not me....even u r my best friend. 
no one can be trusted..!!

perasan cantek. memilih ikan di pasar: yes....i am that way...i mmg memilih..

so?? ape lagi yg u nak cakap....cakaplah.....
this is TOTALLY ME....!

3 comments:

Usmi Syahida said...
This comment has been removed by the author.
Nurul Azwan Blog said...

“Barangsiapa yang menikahkan (putrinya) karena silau akan kekayaan lelaki meskipun buruk agama dan akhlaknya, maka tidak akan pernah pernikahan itu dibarakahi-Nya, Siapa yang menikahi seorang wanita karena kedudukannya, Allah akan menambahkan kehinaan kepadanya, Siapa yang menikahinya karena kekayaan, Allah hanya akan memberinya kemiskinan, Siapa yang menikahi wanita karena bagus nasabnya, Allah akan menambahkan kerendahan padanya, Namun siapa yang menikah hanya karena ingin menjaga pandangan dan nafsunya atau karena ingin mempererat kasih sayang, Allah senantiasa memberi barakah dan menambah kebarakahan itu padanya” (HR. Thabrani)

Usmi Syahida said...

apa masalah u sebenarnye huh?
boleh tak jangan nak ggu hidup i..
i taw i ni wanita yang tak bagus..tapi tak payah nak cuba2 tunjuk yg u tu bagus...
ade byk bende i nak fikir dari fikir bende nih..jgn kacau kan otak i boleh tak??