BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

L I V E with no EXCUSES and L O V E with no REGRETS.

Dad's lil girl

My Photo
Kuala Lumpur, muslim, Malaysia
View my complete profile

Followers

Apr 6, 2009

warkah utk Abah

( abah tersayang)
Allahyarham Haji Rusfan Bin Haji Husin

(pusara abah di Madinah)
Hari ni, 6 april 2009 genap 92 hari abah pergi tinggalkan syida, mak , nenak & adik beradek lain. hari sabtu lepas, lepas magrib, kami adik beradik buat tahlil tuk abah. tu je yg mampu kami lakukan utk kebahagian abah di Sana. abah, syida ade guna towel abah yg abah balut dgn plastik dlm bilik abah. bolehkan?? :)
Abah nak taw, tiap kali kalau nenek nak balik kuale, kitr mesti terbalikkan gambar abah. nenek masih x leh nak tgk wajah abah lagi. die sebak.abah jgn risau, syida akan jaga nenek. 16 april ni, caer konvo. syida wakil abah utk meraikan kejayaan caer.
Sabtu lepas syida, mak, caer & iwan g buat injection. sakit..tapi xpe la,sakit pon sakit la..janji syida dapat gak pergi buat umrah nnti.Tak sbb sabar nak pergi ziarah bulan jun ni. abah tunggu yek. syida nak lepaskan rindu kat abah.

abah nak taw, kak kema dah bersalin on 24rd March 2009. Bby boy. Nama die Muhammad Rayyan. Yg paling terharu bile, muka Rayyan seiras Abah. Mata & mulut exactly the same. Mesti abah dah tgk Bby Rayyan kan??comel kan??Rambut die pon lebat macam abah :) . Senyum je memanjang Bby Rayyan tu. ntah2 abah tgh usik Rayyan tak?heeheee :)
kalau nangis, suare die halus jek.comel sangat.
tanda lahir Rayyan kat tapak kaki. Org kate, kalu kat tapak kaki, nnti dah besar
die merantau byk tempat..harap2 ikut jejak abah. Amin ~

oklah abah, syida ni sebenarnya tgh keje. tgh malas nak buat report. nnti syida sambung cerita lagi k.

salam sayang dari anakmu di dunia.
-syida-

5 comments:

Anonymous said...

takziah dari saya utk awak sekeluarga.
moga tabah hadapi segala dugaan.

Silverleaf said...

Takziah....

Usmi Syahida said...

thanks
:)

Anonymous said...

ni la die

Usmi Syahida said...

hmm..bru perasan ok!!
ape2 ko jgn la pk bukan2 k..
xde niat pon.!